Söndag 23 Maj

håj!
Dagen började med att väckarklockan ringde klockan 11.00, hoppade sedan in i duschen för att sedan vandra ut tillstugan där rasmus conny å janina låg å sov:] väckte dom å börja prata om nått, vet inte riktigt vad :] Sen efter ett tag gick jag in å åt. När ja senare kom ut så hade alla 3 farit hem. Så att jah satt helt själv i stugan, ändå ganska skönt :] (A) Efter ett tag smsade lindurt å sa att hon saknade sina coooola solbrillor som jag hade råkats ta hem =] då vare bara att fara å lämna tillbaka dom :D

Sen for jag linus å fadern min upp till skogen där vi skulle plantera skog, inte roligt vare...sjukt jobbigt :/ menmen skönt att gjort bort de =)

å nu sitter ja här i stugan a bloggar :] MOhahaHA <3

Vet inte riktigt vad som  händer ikväll ;D men he kommer säkert att bli najjzzz!

haha vart typ en dagbok :] (A) :D:D

hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0