Scchhtääeen!

ida har man varit i stan me conny, linus å linda! Började med att gå till torget å träffa rebecka å hennes kompisar, följde dom sedan till nordanå där de skulle vara fest...men he var helt dött där (A)

Sen for jag linus linda å conny till alhem istället....lite mer folk där, men sög typ ändå:/...

Sen krysset, sen emma, sen hem!

Hos emma gjorde vi inte så mycke, pratade, chillade osv...vi blev inte där länge, för att både jag, linus å emma skulle upp tidigt imoorn...emma skulle till nån stuga lr nått :$ å jag å linus ska fara å fiska!

he var en kort sammanfattning ifrån kvällen!

btw, måste klippa mig på dirren...!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Robin

SV: Jo visst var moppetiden go nog :)

Okej:)

2010-08-15 @ 03:43:16
URL: http://irvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0