mat

Nu håller vi på att packa husvagnen osv... vi ska ju som sagt å fiska idag! hooopppas de blir en trevlig resa me god fiskelycka å go mat!<3 Hoppas nån av oss får en riktigt fin röding!...
Inte säkert att jag å linus sover där...vi kanske tar dutten hem ikväll, beror på hur bra fisket är osv...

Hm ska försöka räkna upp vilka vi blir som far! Jag, pappa, mamma, linus, tobbe, johan, linus (johans kompis),eva och Nova <3...tror de är dom^^ men är inte säker!


Hoppas att inte Nova är så här galen inatt :$ hhihi :]

Då får vi se när jag skriver nästa gång...kanske ikväll, kanske imorrn??? (A)

önska oss lycka till!

brb, snart 400 olika svenska datorer som besökt min blogg sedan ja la in räknarN^! <3

hare bra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0